Rabu, 17 Jun 2009

Thirst Crusher


Hari ni aku lewat ke school, semalam tak dapat tidur pasal kes hilang duit tu =.=". Aku bangun-bangun pagi tadi tengok jam dah pukul 11am, SORE !! Aku dah lah kene "no show" smlm pasal lewat check in flight. Aku dah pucat tadi tenguk ader 45min jer tinggal untuk di check in fight hari nie, kene "no show" lagie memang grounded xD. Aku dah blank, naik bus public ni mesti tak sempat. Blank-blank tenguk luar tengah hujan lebat, hmm mcm flight cancel jer ? hoho ! So aku bukak talon system then check, dpt message dari instructor kate hari ni dia demam lg pun weather buruk. Aku terus WAHAHA selamat aku. But pape pun aku kena pergi sekolah jugak ntk check in attendance, so aku siap-siap and tunggu bus pukul 1.30pm sampai.
Sampai je sekolah aku tak dapat study. Otak masih fikir pasal kes semalam, siapa curik sume lah. Bengang pun ader. Tak dapat study aku amik kertas kosong then lukis. Tunggu masa berlalu sampai pukul 5pm, lebum ! Sampai skunk aku tengah melukis, dah takde idea nak buat aper pulak lepas nie HUHU. Luckly lah aku bawak laptop, hilang sikit bosan nie. Anyway mlm nie makan free lagie, tunggu mak and makcik alif masak lauk special puluk untuk hari nie. HOHO !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan