Jumaat, 10 Julai 2009

Friday

hey guys sorry for the delay lah.. Dua hari aku tak dapat nak connect internet, baru hari ni dapat.. So today tak banyak benda pun nak dibuat walaupun friday night.. Aku pun bosan gila.. Balik jer dari kelas Air Law pagi tadi aku terus tido.. Then petang sikit aku pegi amik syafik kat sekolah.. Pastu balik sambung tido.. Then Eric datang lepak rumah aku.. Borak-borak cez dua-dua pun takde idea.. So dia ajak lepak rumah dia pulak cez Pink punye sister masak.. Now aku masih di sini, gune internet dia laju sikit.. Memandangkan jam pun masih 7pm, banyak benda yang boleh di plan lagi.. Anyway tonight nak buat party sikit semperna Kane nak gerak ke Brisbane terus.. Kira last day lah.. Aku malas nak join cez aku peduli ape dia nak gerak.
Hmm so current mood aku dalam minggu ni sangat-sangat teruk walaupun aku tak tunjuk.. Yeah aku enjoy ke kelas semua.. Smile kat orang buat muke tak besalah.. But dalam kurang sikit.. Aku tak tau asal, semua mood ada dalam hati aku sekarang.. Hope semuanya kembali normal lepas weekend nanti.. Ah Mr. Barry suruh aku buat Air Law exam next two weeks.. Aku tak tau apa motif but aku akan try buat walaupun ilmu aku masih begineer.. Quite fun lah subject Air Law nie, cuma carik nombor-nombor hakta berapa jer rules dalam buku.. Walaupun nak carik satu soalan tu pun dekat 20min dalam buku but i'll try.. So aku rasa buat masa ni je la aku type.. Nanti aku sambung lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan