Rabu, 29 Julai 2009

Human Factor hommies


Hari nie aku volunteer sendiri ke kelas Human Factor, walaupun tak di suruh oleh pakcik botak. Damn aku benci instructor Johnathan ajar untuk kelas HF, dah lah takde break. Ajar pun nak buat complicated, kalau boleh nak panjangkan ayat yang simple jadi 1001 makna. Even seorang sindrom down or sakit jiwa pun tahu maksud tu. But daripada aku pergi sekolah doing nothing baik aku attend je ke class kan, lagi pun aku ingat lepas buat exam Mateology nak buat Human Factor pulak. Nak katakan susah tak jugak, i'll try. Targeting untuk habiskan 7CPL paper dalam masa 1 or probably 2bulan, me, Alec and Eric pun setuju untuk bersatu padu menghabiskan paper nie. Some of them ada reason why they'll nak habiskan cepat. Like Alec dia nak cuti ke M'sia on september ni dgn gf dia and chill out with Kane, Daniel and Alif yang baru saje habis ke Lagkawi. Eric pulak nak habiskn cez dia dah lama kat sini tapi tak gerak-gerak. Macam aku, fuck this school, habis exam aku nak cari collage lain untuk completekan flying hours aku yang sangat tertunggak dek head master yang tak tahu langsung menjalankan business aviation. Sebelum tu aku nak balik KL dulu HAHA. Hope aku, Alec and Eric sucsess !

Targeting that shit within 1-2month is not possible, i just need to add more affort inside to finished that fuck. Hopefully. LOL !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan