Ahad, 16 Ogos 2009

Make a memory

First of all, internet aku makin hari makin slow ! That's why aku malas nak update blog nie. Gambar-gambar dibawah telah berjaya diuploadkn setalah 50min aku menunggu. Ok so now aku akn explainkn situasi dalam setiap gambar di bawah.


Orite picture nie aku snap time nak ontheway ke blue mountain dgn Alec. Terus pakai uniform sekolah cez time kitorang betolak pukul 4am, pergi blue mountain untuk 1jam perjalanan semata-mata nak breakfast steak pie jek haha.

Time ni tengah tunggu Alec ambil barang awek dia kat post office, plus time tu Daniel pun nak post barang alif yang tengah buat CPL flight test kat Malburne. Congrate der, CPL holder dah kemarin.

Ok ni kat Blue Mountain gak. Time ni tengah menunggu kedai Pie tu bukak pukul 9am so kitorang pergi lepak kat satu river. Sambil menunggu tu kitorang buat Snowman kecik haha.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan