Isnin, 24 Ogos 2009

Selamat Berpuasa

Hey guys first of all, selamat berpuasa buat semua umat islam. First day puasa aku ada buat satu kesilapan teknikal, aku tak ingat 22hb puasa dah start. Time tengah kunyah maggie kari aku usha hp aku. Byk gak sms hari ni, tetibe jek. Tengok sms semua wish pasal puasa. Rasa tak fair plak aku sorang jek tak puasa untuk first day. Jadi aku offer lah kwn-kwn islam aku yg lain mkn sekali maggie aku. Habis mkn baru aku cakap hari ni dah start puasa HAHA. adoi. Puasa puasa. Aku rasa macam malas jek nak puasa tahun ni. Time sahur memang tak la aku nak bangun. Masa berbuka puasa pulak macam tak syok cez kawan semua dah makan awal. Tak cukup sifat jugak kalau berbuka takde kueh kuaci favret aku. Nak gie terawih pun jauh sangat masjidnye dari rumah. So korang faham-faham je lah ek asal aku tak puasa HAHA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan