Isnin, 8 Ogos 2011

PENAT LA SHIAA !






haizzzzz ok nie sebab-sebab aku tak update untuk 3hari . keje straight malam dari kui 9pm-11am cuci tangki besa gedabak . Semuanya ada 4 ! Aku punya laa planing minggu ni nak pi mancing straight , last2 kena monitor worker kat UM .



Penat tak penat sampai aku pun turut serta sekali tolong mereka cez mcm mcm problem .



3hari straight tidur 4jam and bekeje mlm smpai pagi memang memenatkan . And yes seriously takde mood nak call or sms sesiapa memandangkan aku perlu komited dengan kerja aku .



Soo . lantak la mana yang tak faham jugak .



Ouh jyeahh , semalam hampir menjadi mangsa kemalangan . Kalau aku tak rushing laju laju la time tu kompem kena libas dengan keta arah bertentangan .




lepas je potong kancil lombab yang duk line kanan skali tue aku dengar bunyi mcm ekzos limboghini tgh top speed . "brzzzzzzzzootsss".......



Tengok je side mirror tepi---
fuhhh ! elukk je 2saat dibelakang keta aku . Neo CPS bepusing2 terbang kat blakang aku . masuk arah bertentangan andd "BAMMMM !" keta kancil yang baru je aku potong tadi kena sodok . hahahhaha !



Luckly aku potong lahabau tu , kalau tak dgn aku sekali kena saukk . Padan muke dah tau nak bawak slow pi duk line kanan paria ni . Anjoy that shitt , jumpa di kari-ngeri .



Lepas kejadian tue aku benti dlm 100meter, ingat nak tolong tapi tak jadi bila tengok ramai saksi2 dah lari bagi bantuan . tahniahh .



So aku masuk keta balikk and speed macam biasa lah 150km/h , rushing punya pasal camera bleh tertinggal . kalau tak memang kena reject keje cuci ni kalao takde gambar bukti . haiz .



Okeh . Aku nak buat
invois pulak kat ofis nih . Gudbye peeps !



1 ulasan: