Jumaat, 5 Ogos 2011

TERASA LETIH ?



Begitu jugak aku .
-_____-


Hari ni mood nak upload gambar yang aku mancing tak kesampaian cez aku malas . haha .
4 Jam menodai jiwa raga menjadi bangau dek ikan yang agak sloww hari ni . Tak tau la masalah umpan ke ape, nak katekn banyak main tu ade tapi tak telan . Haiz .


Mybe ikan-ikan kat kolam ni dah kenyang kot, semalam lajuu je aku dapat . Takpelah atleast dapat jugak la merasa sekoo walaupun tak sampai 8paun .


Pekara paling fucked up sekali bila umpan aku di makan oleh sipott ! =_= . Tak penah di buat orang haha . Mungkin bauu pandan tu telampau kuat kot .


Papepun sabtu ni aku nak turun balik kolam dgn Abg Amir & Abg apis . Kita tryy umpan sicretnya yang perlu di peram untuk 1minggu tuhhh . Jyeahhh !



wokehhhh ! aku nak habiskan laksa aku then off me go jyeah . Esok site visit di UM pukul 9AM hadoiiiiii . Then pukul 10PM nak kena turun UM balik nak jaga site cuci tangki air besa tennis court tu lagi . okeh bye peeps !



P/S: Tgk la kalau sempat esuk aku upload gambar ikan tadi dgn sipot tu -___-






1 ulasan: