Selasa, 15 Disember 2009

KAKNA PLEASE READ THIS !

CLOSURE OF SYDNEY FLIGHT TRAINING CENTRE (SFTC).
*Corporate Aviation Services trading as Sydney Flight Training Centre was placed into voluntary administration on Wednesday 25 November 2009 and surrendered their Air Operators Certificate on 26 November 2009.
(which means that the collage is no longer approved to teach overseas students).

Australian Council For Private Education & Training (ACPET).
*Has Enrolled students at the Sydney Flight Training Centre, ni goverment punya. So answer yang diorang bagi:
-ACPET akan beri jawapan within 3months duration, via e-mail / sms.
-Untuk refund $50,ooo dalam 1%, if they'll tak dapat nak hantar aku kat kolej yang terpilih.
-Student yang dah terima CoE baru dari ACPET akan dihantar ke sekolah dalam kawasan sydney, which is in FUCKING BANKSTOWN area.
-They'll tak dapat nak hantar ke Perth because amik masa and beratkan goverment untuk keluarkan duit lebih.

Daxmin Pui (serumah aku) invite Datuk Zaharuddin from Consulate Of Malaysia untuk hadir ke meeting skali kat Bankstown Sport Club tengahari tadi. Apa yang Mr. Zaha said is kena buat report kat Malaysia AS SOON AS POSSIBLE tentang SFTC ni because Melissa Diamond nak open a new collage at Malaysia.

Eric Boon akan settlekan report ni kat Department of Civil Aviation (DCA) malaysia. Segala maklumat yang telah di tulis akan di hantar ke Mr. Zaha, dan dia akan uruskan yang lain terus ke Malaysia memandangkan President DCA Dato' Yahaya tu rapat dgn si Melissa diamond kan.
Segala maklumat dari meeting tadi KASA goverment kasi dalam letter, so kalau nak aku scan it sms aku.

And please contact Mr. Lai abah kepada edmund untuk call aku, because aku dah amik spare borang bantuan dari ACPET untuk sekolah/refund. Aku boleh fax kan borang tu tapi perlukan fax office Mr.Lai plus surat-surat yang lain. Tak pun bagi fax office number abah nanti aku hantarkan semua. Suruh Edmund isi borang tu nanti dan fax kepada ACPET. Aku tolong dia ni walaupun tak disuruh, mintak upah kat abah dia.

Anyway, aku tak ada tempat untuk tinggal sekarang and currently still looking for a place untuk lepak sekejap, myb aku akan sewa tempat di Malaysian Hall cez Mr. Zaha kata 4$ per day sana and only for malaysian ppl. So see what happen first arr, kena isi borang semua from the internet untuk tinggal kat situ. bye !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan