Isnin, 20 April 2009

Commonwealth Bank !

Hari ni bangun lewat, macam biasa. ekeke. Ah petang tadi pegi centro dengan Alif and Alec nak withdraw duit. Jalan-jalan dalam complex tu tengok ada show atas pentas, hot chick tengah buat freestyle. Yang ramainye jantan je lah tengok dari atas. Alif and Alec pun nak usha sekali, so aku terpaksa pergi sorang masuk bank. Beratur lama gile, withdraw duit 100$ lepastu pergi kat counter depan untuk buat ATM card baru pulak. Time tu dah sore gila bila makcik counter tu kata nak buat card baru kene lineup balik kat tempat aku tadi. wargh dah lah lama nak mati kene beratur, perut sakit, nak rushing lagi pegi Woolworth beli barang dapur coz that time dah pukul 430pm, ada 30minutes saje lagi ! Fikir-fikir esuk saje lah buat ATM card, kang Woolworth tutup lagi menambahkan stress.
Borong habis dude, macam-macam aku beli. Bawang, Daging, Hotdog, Babi ntk Chin, Cheese, Chocolate, Milk, Roti, Colgate, Rokok etc. burn 87.89$ lol. Balik terus masak Beef black paper, lapo gile sebab tak makan dari pagi tadi. Sementara tunggu makanan siap aku log in blog and type benda yang aku sedang cakapkan ni. huhu. aku ingat nak story lagi malam nanti, am so fucking bored like shit. Waktu harian yang sama, daripada aku main game baik aku typing cerita bullshit aku. WOOTT ! :D.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan