Khamis, 23 April 2009

SYDNEY CITY !

Penat gile ~ baru balik dari city dgn Alif, budak baru Syafiq dgn bodyguard die. Shock story semalam Alif cerita bapak budak baru ni nak belikan kereta FERARRI. WTF ! Sumpah stock family duit turun macam hingus. Duit bulanan untuk anak die sahaje dia bagi 4k, bodyguard yang jaga anak dia kat sini pun dapat duit sekali. GILE GILE ! Ah Sepatutnye pergi city nak usha kedai kereta Ferarri kat King Cross road, tapi tak jadi sebab semua dah letih bejalan. Masing-masing shopping sakan, habis duit macam tu je. Kalau ATM card aku tak hilang memang duit aku pun gone.
Petang tadi meeting untuk student malaysian dekat civic centre dengan Pakcik Berry Diamond, macam-macam di soal. Kes yang orang cerita buruk dari belakang semua dia tuduh student Malaysian. Ceritanye memang tak logik memandangkan bukan budak-budak malaysian saje yang benci dia, budak-budak syllibus dari India dgn Jepun pun terbabit ! Neway bukan ada apa-apa yang jadi pun, then selebihnya Berry cerita pasal kenapa dia jual semua aircraft c152 dengan tomahawk. Aku ignore je coz aku tak bawak pun aircraft yang bekenaan.

Hari isnin aku akan buat exam BAK aku, final untuk masuk ke exam CPL pulak. Aku harap aku tak fail lagi and kertas baru ni mintak-mintak ayat dia ringkas. Question dia horror siot, patut lah ramai orang sangkut kat paper ni. aku dah la bodoh sikit bab-bab trick question dalam BI. gahaa lol ! So..... GOODLUCK untuk aku !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan