Selasa, 5 Mei 2009

BORING !

Pagi ni bosan gile, main game ragnarok 24jam coz tak tau nak buat ape. Now aku tengah dengar lagu Tiara dari elbum Kris, dah lama siot tak dengar lagu ni since form 2. Tibe-tibe rasa nak dengar lagu jiwang. hoho. Mind ur own business Mofucker ! Masih ingat, start aku dengar lagu ni bila si wan afro nyanyi lagu ni selalu time tution kat BTC. Mula-mula dengar macam tak best tapi lama-lama best pulak, haha !
Kemarin aku tukar type pulak, aku dah bosan dengar lagu dalam laptop aku. Tak metal, tukar jiwang, pastu tukar rave and some sort. Bosan-bosan aku bukak myspace, pergi kat music patu dengar surah asma'al husna, aku pun tak tahu asal. Maybe dah sampai waktu untuk aku insaf kut. ohoho !
Hmm, aku ingat aku nak pergi city weekend ni, nak belikan benda untuk member rapat aku sebelum aku balik 26.6 ni. Memandangkan stock duit dalam bank still standing, better untuk aku beli awal-awal, lambat nanti gone siot.
Ok lah, aku dah tak larat nak ignore mata ni, ngantuk gila ! pukul 12pm nanti nak pegi sekolah sign visa, study sekejap untuk aerodynamic book then balik tidow. Dah berapa hari tak cukup tidur, merapu je keje. Aku nak buat exam aku this week jugak, aku rasa aku dah ready untuk BAK, kompem abah tak belikan tiket kalau aku tak buat exam BAK aku ni. This time i wont fail my test again ! (hope so lol)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan