Ahad, 24 Mei 2009

TODAY SPECIAL !

Nothing special man HAHA. Baru je pergi city dengan syafiq and his bodyguard this evening lah kan. Buying some stuff for my best friend lah before i go back to malaysia this 26th June. Sambil tu aku beli baju metal untuk diri aku sendiri HAHA ! Penat jugak lah hari ni, kitorang pergi kedai Ralph Lauren, boss, etc. survey baju and seluar. Then survey kasut Lacoste. Ingat nak beli kasut tu because that time dia buat sale, tapi tak jadi sebab terpaksa beli barang-barang untuk member LOL ! Bodyguard syafiq beli kasut untuk kawan rapat dia, tak ingat brand apa Todd i guest, price dalam 599$ quite nice lah that shoes. Then dah tak tau nak pergi mana kitorang balik. Balik masak then terus main poker ramai-ramai, i got number 2 out of seven. HAHA ! So main-main last sekali bukak blog and update apa yang aku tengah story sekarang ni. HEHE.


OK this is the special thing aku beli untuk HafizDyke, actually aku nak beli yang kaca tu but takut tak lepas bawak masuk airport nanti so aku terpaksa beli yang ni. Special dia boleh lipat jadi square, guna magnet tu. Not to expensive but ok what, i buy it for 29$ tu unique lagi. Whats is that ? no need to know negga !


Gambar ni baru lepas balik dari city, perut lapar gila ! So balik-balik aku ajak si Alec and Dex pergi makan kat SYDNEY STAR KEBAB. Harga Murah, tak kedekut isi and quite big weyh that kebab, can survive for 2days lah i tell you HAHA. Dorang bedua tu memang sangap makan kat kedai lebenise ni, because kadang-kadang ada hot chick datang makan HOHO ! 100% halal la wey, no baccon at all duh.


Last picture ! Item-item yang aku beli tadi baju metal dua tu je, MISFIT and MOTLEY CRUE hehe. Kasut nike tu aku beli buat hiasan je, mainnye 3minggu sekali LOL ! Oh and that poster yang gambar minah cun bogel tu aku curik syafiq punya, dia ada 3poster tu so aku curik untuk menyerikan bilik aku, chunted rite ? HAHA ! fucking big lah weyh that poster, cant stand it man insanely hot stuff i tell you xD.
So thats it for today lah. Fucking blur as balls, i wanna get some rest. farkin hell man i better start studied for my Meteology. Pass it or you gonna burn 400$ due if you failed it LOL. My mom will cut my balls off lah, shit shit better study bubbye !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan