Khamis, 21 Mei 2009

I FINALLY CLEAR MY RADIO TEST WEYH !

nicely done, dapat 92% untuk radio operations test. HOHO ! Settle ujian ni semalam, tak study ape pun but sekurang-kurangnya boleh ingat pasal radio ni because tak lah susah sangat benda yang akan keluar nanti, basic question je. So that time sebelum nak ambil radio test aku tak tidur sehari sebab takut lambat bangun. Boring gila tunggu pukul 7am, tak tau nak buat apa masa tu. Boring-boring aku pergi rumah Jack then masukkan 2-3 movie dalam usb. Sampai pukul 630am aku shower plus berkaroke as usual. HAHA ! Siap-siap then jalan kaki pergi sivic centre tempat nak ambil ujian tu. si Alex instuctor aku tu boleh pulak cakap "You better pass this exam today" LOL ! Tiba-tiba rasa nervous and tak confident =.=". Nak buat macam mana, aku buat je lah. Bukak jer paper and tengok question, eyh senang je ? HAHA. Within 15min aku buat, hantar paper and see banyak salah ke tak. Mark-mark tengok ada 2salah jer, 1st question aku tersilap tanda, sepatut B tapi mcm mana pulak aku boleh gi tanda C LOL. Simple je question tu siol, kalau tak aku dah dapat 96% dah. Question dia, "what frequency do you need to used if you had an angine failure or amergency cases ? A.7600kHz B.7700kHz C.2000kHz D.7500kHz". Aku jawab B, entah macam mana boleh terletak C, Sore GILAA ! Anyway next week aku nak try buat first CPL paper aku, Mateology that shit~ Aku kena study kuat start paper CPL ni semua. Ada 7paper lagi untuk di settle kan, after that aku dah boleh balik. PHEWWW~ wish me luck guys.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan