Isnin, 18 Mei 2009

MY PRICLESS ARTWORKS !

Ahh what a day man. Hari-hari benda sama and perkara sama, bosan gile ! Anyway hari ni aku akan tujukkan artworks aku yang tak ternilai harganya kat korang. Time-time bosan selalu aku melukis, tak lukis main game. Aku suka drawing, fuck you !



Damn time ni aku boring gile siut, semua rumah member aku lepak sampai jadi blur gila. So aku buat keputusan untuk balik and start baca buku FR sebab aku ada ujian Radio communication esok. Study-study semua sampai habis hafal semua benda yang penting. Next tak tau nak buat apa lagi, so aku buka laptop and tengok apa yang boleh menghilangkan bosan.
Bukak gambar, tengok gambar kucing aku. Macam best je lukis time-time blur macam ni kan ?
So aku amik artblock aku and start melukis. Sepatutnya aku nak lukis cantik-cantik, tapi bosan aku dah critical aku saje buat gambar hina sikit untuk menghappykan hati aku. OK, yang tengah tu kucing aku nama gangster, tapi gangster colour hitam and taklah violent macam aku lukis tu, saje tambah effect. Yang lelaki tu aku masa umur 120tahun bersama dengan wife aku yang ke-69 di sebelah, waliao weh comel kan wife aku ^^.



HAHA ! Time ni aku tengah baran sebab aku terpaksa tunggu giliran untuk masuk tandas. Sid lambat sangat so aku buke drawing sheet aku and start melukis untuk melepaskan nafsu setan.
WAKAKA !




Duhh* ni gambar aku copy dalam buku "FOXHOLE WORLD WAR II", time ni masa family aku turun sini diorang belikan aku artblock ni, so aku terus start melukis demi meringankan kebosanan. HEHE ! Aku memang dikenali sebagai seorang pelukis tak berprofesional sejak aku umur 3tahun lagi. First drawing aku yang berjaya masa tu aku lukis doremon, dragon ball, altraman, anak-anak sidek, usop santorian, and the rest copy dari majalah ujang. Minat tu datang dari uncle aku yang juge seorang kartonis, dia la yang lukis cerita misbun, komik ujang dgn usop santorian. Aku used to wrote in right hended lah, terjebaknye tangan kiri ni bila aku tengok uncle aku lukis tangan kiri. So start umur 2-3tahun kut aku mula guna tangan kiri, so now right handed aku dah useless. Fuck it, HOHO !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan