Sabtu, 16 Mei 2009

VIEW DARI ATAS !

Ouh ni view dari atas, rumah ni paling besar dalam condo ni. Nak katakan sekolah ni kaye tak jugak, asik mintak duit jer. Tapi ok lah coz dia bagi student dia kat tempat yang selesa, kalau aku amik lain sekolah dah kompem tido kat kaki lima. HAHA. And and selebihnye tu laptop Hp pavilion aku yang tunggu masa nak rosak, speaker usb logitech 2.0 yg senang pecah , sweater wangi aku dari goldcoast, mouse logitech dari lowyat 12hinggit, rokok dunhill light dari malaysia (melaysia poser baru nak buat gamba brutal kat kotak rokok), ashtray aku warna hitam tu aku beli 3dollars time sale keke, lighter melaysia warna biru still dalam tangan aku walaupun aku curi daniel punye, and and thats it. Aku takde idea saje je nak panjangkan story line. WAHAHA !
G'day !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan