Isnin, 22 Jun 2009

Boing 747 NSW - KLIA :)

Hari nie last day aku kat bankstown xD. Tak sabar nak balik kL nie, macam-macam bende nak buat :). Tadi ada masalah sedikit tentang tiket mengacau jiwa aku. Aku rasa e-tiket patut di bubarkan cez confuse gila babi. Ianye ok but dari segi pemahamannye yang mmbuat complicated, aku tak tahu which part yang patut di print untuk tiket. Sorang kata resit sorang kata surat detail tue, aku dah meracau tadi cez aku print yg detail tue jer. But mak alif kata yang detailnye pun boleh gune juguk, so aku try je lah esuk kat airport nanti, haiz. Barang-barang aku dah pack, bawak satu beg jer berat nak mampos. Dua laptop and selebihnye barang-barang untuk mereka yang memaksa ku HAHA. Duit enjoy untuk kat kL dah takder dah, sore gila duh. Korang kena belanja aku lah mcm nie :B. Papepun esuk aku balik !! Sore gila tak dapat naik aeroplane A380 lagi, Melaysia airline miskin sangat, asik-asik nak bangge dgn B747 die tak best langsung, hampeh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan