Isnin, 6 Julai 2009

rambot muda haha.

Hoi there, lama tak update blog xP. 1week di KL rase sekejap gila ! Nak spent time dgn kwn-kwn yg lain pun tak sempat. Satu problem nak lepak dgn mereka ni ada yang sekolah lagi and aku pun selalu keluar rumah pukul 5pm-5am so mana yang takleh lepak malam-malam tu sore je lah. Dalam 1week tu aku bosan guk nak lepak pun tak tahu kat mana. 24jam kat bangsar je, tak restoran pelita gi restoran abang man kat joli green. Member yang selalu lepak pun dgn Isyraq,zaim and yazid. Yang lain busy ke collage. Aku ingat sampai kat KL boleh ler update kejap blog but memandangkan wireless kat rumah aku dah rosak takpat nak buat pape. Nak gie main internet kat office abah macam malas gak cez skunk office dah tukar kat setapak. Perubahan kat KL aku tenguk tak banyak mana pun cuma kat pantai jer aku shock sikit cez dah maju gile. Bangunan yang baru dibina kat sebelah sri pantai tu pun gempak gile, baru 7bulan dah bangun. Pasal rumah aku pun telah diupgrade oleh mak aku sampai 2pondok di sumbat berserta dengan parking garrage kat luar. Ayam aku pulak dah jadi janda dua kali, kura-kura dah besar, kucing aku tiga-tiga sehat but manja dah kurus sket, si baby makin gemuk n cantik but still garang mcm dulu, gangster bulu dipotong oleh kakna cez abang ipar tak jage betul-betul sampai tersimpul bulu2 lebat dia. kesian gile haha.
So tu je la pekembangan kat malaysia, now aku baru sahaje arrive kat sydney semalam. Penat gile plus aku balik jadi baran cez tengok rumah aku bersepah and satu kotak indomee aku yang disorok bawah katil tinggal 9pack jer. Dapur koto, ruang tamu besepah dgn botol arak plus sampah-sampah. Masing-masing tuduh masing-masing, aku sore je. So hari ni baru aku kemas semua nie, clear sume. Ouh aku baru potong rambut aku, not bad lah rambut macam dulu guk but di upgrade sedikit, selamat cine tu pandai potong. And purfume ralph lauren aku kena rampas dgn kastam plus dgn lotion rambut aku babi tul. Aku beli dah ler mahal gile ! Luckly ade perfume yang lieya kasi, sementara sebelum aku carik yang baru. Luckly ader perfume spare lieya nie, kalau takder mmg gile aku dibuatnye without perfume, aku seorang addict dgn perfume ekeke.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan