Rabu, 10 Jun 2009

FREEZING


Hari ni takder sorang pun flying, cuaca cantik gile tapi gusting dgn freezing level tu jer buat masalah. They'll kate first time dorang dengar tower kata freezing level below 3000fts. Mana yang nak pergi training area tu sore lah HAHA. So dalam gambar tu aircraft sekolah aku yang tak best, aku nak naik kargo yang besar tu doe HOHO ! Uwh Uncle ron esuk dah start cuti sampai 25th, happy jer bawak bus dari semalam sampai pasang lagu hindustan HAHA ! Hope dia happy bercuti, we all dah angap die macam bapak second kitorang dah. Yelah pagi-pagi hantar pegi sekolah pastu jemput tengahari. Kadang-kadang rasa kesian kat die, dah tua pun masih kerje. Anyway esuk dah start nightmare untuk kitorang cez Uncle arthur ganti amik kitorang pulak. Orang tua tue dah lah slow gile, lazy and amik tanak amik ikut suke hati die jer. Hope aku tak miss flight aku pasal die nanti, haiz. Hmm about weather bulan ni akan jadi suck gile, tak dapat lah aku nak collect flight hour aku, adoyak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan