Selasa, 9 Jun 2009

TERMINATOR SALVATION

Gile cool ! baru lepas balik dari cinema tengok cerita terminator. They'll memang gempaq, story line macam real jer. Luckly hari ni hari selasa, tiket 10$ jer kalau hari lain 16-17$. Memandangkan kena game dengan abah katanye nak masukan duit hari jumaat lepas, last-last masuk esuk. So aku pau edmund dulu buat sementara HAHA ! Pergi cinema tadi dengan alif, daniel, admund, kahwai, alec n his girlfriend. Semua freezing time jalan tadi, kesejukkan 4c' !! Daniel sampai pakai 3layers pun tak cukup HAHA ! So after movie we'll terus balik cez dah pukul 12am LOL. And untuk life hari ni, nothing much lah. Pergi sekolah amik aircraft and pergi training area dengan instructor baru. Aku tak tahan nak muntah time flight tadi, bukan pasal bumpy tapi pasal keharuman nafas dari instructor aku yang buat aku koma. Cakap nanti rasa besalah pulak, but patut jugak because rule pilot tak boleh bau badan or some sort cez orang sebelah akan terkena effect yang sangat dasyat !! =.=". So thats it for today, aku dah ngantuk gila, esuk nak drive kete baru pergi sekolah HAHAHA ! 1.5k jer tu pon half dengan alec. Janji ader kenderaan, tak payah susah-susah aku tunggu bas pukul 8am lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan