Khamis, 11 Jun 2009


Hey guys, 28th june nie probably family aku buat kenduri lepas sis anna nikah. Aku tak tau pukul berapa but tengok lah kalau betul aku inform. Korang boleh call number maxis aku 0173210664 bila aku dah balik nanti 23th june nie.
Tempat dekat rumah aku jugak di No1 3/8 kot ? Garing Utama 8800, rawang. Rumah aku susah sikit nak cari cez pendalaman sangat. But senang nak jumpa cez rumah aku paling tinggi kat situ.
If nak ikut aku sekali boleh but bagi tahu awal-awal lah, kete aku kecik tak muat. Lepas kenduri ni boleh chill out kejap kat mana-mana kan ? so jangan lupa lah yek.
Anyway gambar sebelah ni time 90% nak siap dah, proudly made by abah aku. Arkitek dan landscaping dibuat oleh Ma dan selebihnya idea anak-anak die nie. Aku suruh ma buat louf kat atas sekali untuk dijadikan bilik tidur aku. But bila dah siap tak tidur pun aku kat atas tu, panas gila tak dapat tidur.
And the rest abah dan worker dia termasuk aku sendiri yang potong kayu untuk pondok, bumbung and semua lah. Silap siket or ade yang tak kena, big bos bising. Mak aku lah HAHA ! So tu je lah, aku kena tidur awal lagi hari ni sebab flight aku pukul 5am esuk. Mintak-mintak weather baik, dah banyak kali flight aku cancel pasal weather nie, Harap freezing level tak below 4000fts lagi, Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan