Ahad, 14 Jun 2009

New Song :)

Ok enuf dengan lagu ngantuk, now aku akan start mainkan lagu yang chillout and segar sedikit. Aku introducekn lagu yang selalu jugak aku dengar, Camera Obscura. Lagu dia semua chill jer dan berasaskan genre Folk. Minah ni tak dikenali sangat aku pun tak tau kenapa. Aku dapat tahu lagu dia ni pun masa aku tengah tengok tv pukul 2am, time tu satu chennel jer yang mainkn lagu-lagu time pagi. If korang minat lagu-lagu by Camera Obscura ni, korang boleh check out lagu-lagu genre Folk yang tersenarai dalam pilihan aku dibawah:-
  • Camera Obscura
  • Bjork
  • Feist
  • Ida Maria
  • Lenka
  • Peter Bjorn & john

They'all punya lagu memang best-best, kalau nak chillout or tengah happy ker kn pasang jer lagu-lagu mereka nie. Nanti aku update lagu yang lain pulak. Semua elbum di atas aku ader so if korang nak bagi tahu lah. Pape pun ini semua lagu-lagu yang menceriakan hari aku, asik dengar metal jer bosan jugak HAHA. So guys, anjoy :). "Aku seorang lelaki, ade masalah ke aku dengar lagu betina ? cunt !"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan