Isnin, 15 Jun 2009

This picture remind me time kat umah saudara jauh aku di Jakarta, wierd kn ? Takde nama lain nak di letak, dogy gile haha. Anyway semalam duduk rumah macam bodoh je, weekend jer tak tau nak buat hape. Tu pun sekali je lah keluar pegi city beli flipflops roxy, saper tah yang mintak kan. Nasib lah kn, ady balik m'sia banje duit minyak pulak HAHA ! So semalam pun tengok movie dalam laptop jer, dari petang sampai tengah malam. Haiz. Aku wish ade benda yang best lah nak dibuat next weekend lagi sebelum aku balik. Life hari nie ok lah, nothing much. Aku kat sekolah skunk, bosan so aku bawe laptop untuk di online. Cuaca baik gila, best lah kalau nak flying. Sleg instructor aku tak booking flight untuk aku jer hari nie, kalau tak ade lah bende jugak nak buat kan. Sejuk hari nie betambah teruk, dah macam kat UK pulak aku tengok, berasap-asap haha. Ha tu je lah kot, malam ni kalau rajin aku update lagie. Tgh bosan gile nie. Have a g'day mate :).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan