Isnin, 15 Jun 2009

Semillon Chardonnay :)

Dude perut aku makin gemuk dan membuncit, aku sore gile ! Maybe senang hati kut lagi 7hari nak balik rumah, rindu mati kat kucing siot >.<". Anyway punca kegemukan berlaku kerana aku ate alot lah bulan nie, probably pasal weather sejuk nie yang menambahkan kelaparan aku. Imagine aku makan 4-5times per day doe. But still body aku remain skiny. Kadang-kadang baru lepas makan dalam 3-4jam aku dah lapar balik, makan sekali setengah periuk nasi. Serious dude ! Aku ingat badan aku yang akan membesar, rupenye perut aku. Nampaknye aku terpaksa workout perut and badan aku sekali lah macam nie, ugly giler nanti kalau aku biarkan membesar HAHA xD. Aku nak besarkan badan aku sebelum aku balik nanti nie, asik makan sardin je plus mak Alif baru sampai confirm lauk pedas-pedas febret aku mak die masak. Makan tak cukup tangan ler jawabnye HEHE :B. Aku tak sabar nak tenguk badan aku berisi balik, tengah semangat gile nie. Goodluck untuk aku yech. Australia Boleh ! WAHAHA xP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan