Selasa, 25 Ogos 2009

Inglorious Basterds




One thing about this fucking movie. SUX ! why ? ok first ada part yg agak doggy. If korang nak bawak awek tengok lupekan je le. Bagi aku part yang doggy tu ok lah. Potong kulit kepala nazi. Smash kepala pakai kayu besball sampai hancur. Toreh kepala and make a nazi sign. For sure part-part yang doggy macam ni goverment malaysia cut. Or mybe kene ban punye. tak tau ler keluar ke tak movie ni kat malaysia.


The second part is, they'll make fun with the nazism. part yang dia tembak kepala adolf hitler sampai hancur tu memang aku takleh accept that shit ler. its just-- fuck gile ok. aku respect that old cunt, and plus dia make a right thing. kill those jews. why? cez bapak die brain torture die tentang jews. die benci bapak die so die protest. so die make a new follower called nazi or aryan. thats why die bunuh jews sahaje, lain religion-- mybe.


So senang cerita movie ni hanye nak bg orang jews gelak je. mati-mati aku ingat cite perang and sadis. plus die punye triller and poster fuhh-- 5star ! gile punye lah. tengok-tengok lawak hine. mcm potong kulit kepala kat blah belakang tu menunjukan kopiah jews sume. even kawan aku yg jews ni pun gelak gile babi. die sendiri yg bg tahu aku makna tu semua kot. kalo aku jews takpe ah. faham ler jugak aper sign yang die buat kan. ni gelak pun bab say goodbye to your nazi balls jer. bang tembak situ. haih.


Anyway aku tengah tunggu lagi satu film "Year 2012". Ni lagi sumpah aku tak tau nak cakap aper. pasal citer ni aku no comment. susah nak explain. cez aku penah tengok dalam youtube pasal 2012 ni. bukan pasal film ni tapi reality dari mereka yang mengkaji. dunia musnah semua la ape la. even ader imam dalam youtube sendiri cakap pasal 2012. nak katakan semua religion dalam bumi ni kata dunia nak musnah tahun 2012. nak tau aper bukti mereka lihat youtube. siap bagi tarikh lagi bila dunia nak musnah. bagi aku-- terserah. yang aku tahu bile-bile je boleh terjadi kalau itu yang dia mahukan. tak tau le apa yang dimaksudkan mereka tentang musnah tu. perang agama mugkin ? papepun bace Al-hajj saje ler, ye dok ? selamat berpuasa !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan