Selasa, 20 Oktober 2009

P/S jgn baca kalau tak tahu

its been a while cunt ! since aku balik ke malaysia last month tak sempat nak update blog pun. Papepun aku nk lepaskn geram yg memuncak sikit kat dalam blog aku ni. those tahu pasal game called "dota" or as known as warcraft frozen stone nie tahu la pasal feeling aku skunk. aku baru jer lepas main kat Garena server tadi, macam biasa gaduh dengan white cunt bastard yang bajet dorang pro gile ! Mati time early game memang adat la kn, tambah lagie aku gune hero dragon knight mmg susah ler. Opponent plaks si techies dgn seko stuner, asal lalu je kene bom. aku rasa dalam minute ke 16 tu aku mati 5kali. SO TIME NIE YG BUAT DARAH BATIN AKU MEMUNCAK ! sorang mamat pakai void said:"you fucking noob, stop feeding them mofucker!" then yg lain pun turut mengkeji blablabla. "shut the fuckup u fuking white bastard, eat my fucking cum !" aku berhujah lol ! then sorang leave game tak tau asal, aku nak amik item perseverance budak leaver tu, then si void yg sound aku tadi kate, "what u gonna do with that item u fuking noob ?" aku kate la nk buat battlefury, then dia kata noob mcm aku ni 50min pun tak dapat nak farm kasut. aku like WTF ! die cabar aku ! start to aku diam, and kumpul balik duit aku. walaupun time petengahan tu aku dah mati 7kali and bunuh pun 3kali jer. dalam masa 30min aku ade vladmir, radiance, battlefury, phaseboot, blademail. start tu aku solo bunuh seko2 and kate balik whos noob ? terus diam wtf, even barang aku lagi better dari die ! plus in the end AKU JUGAK YANG BUAT TEAM WHITE CUNT YANG CB NI MENANG !! wargh pekataan noob yang diberi oleh fucker tu membakar peribawaan aku, thanks to me scumbaggggggggg !! anyway aku tak harap pun bloggers baca apa yg aku luahkn ni, korang bukan faham pon. papepn aku nak sambung balik main game, chow cb. *preasure* *preasure*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan