Rabu, 28 Oktober 2009

One Piece


(this image telah dicuri dan diedit oleh ady daripada comic One Piece, best manga ever ! )


Kawan jauh* kawan rapat* kawan jahat* kawan semati* kawan online* dan kawan-kawan yang lain. Soli kepada setengah yang aku tak dapat nak lepak atau jumpa masa kat kl, susah nak di explainkn kepada anda kenapa planing tak terjadi. First of all antara anda nak fahami atau tidak itu terpulang kepada anda ok.

Alasan pertama: Usually aku keluar daripada pukul 8pm-8am, so peluang untuk berjumpa
kepada yang tidak boleh keluar malam agak tipis.

Alasan kedua : Aku tak keluar tengahari nor petang disebabkan itu time aku tidur dan aku tak
suka kena cahaya matahari *vampire* =_=". Only if hari itu mustahak baru
aku keluar.

Alasan ketiga : Rumah aku bukan lagi di Pantai Hillpark tapi di Rawang. Satu tempat yang
mengambil masa 30min *90km/h* perjalanan untuk ke kl ditambah pulak
dengan jam. (15min untuk aku).

Alasan keempat: Fuel consumtion yang amat teruk untuk aku tadahkan memandangkan aku
hanya seorang pengangur. Purata fuel yang perlu aku isi dalam sehari
adalah sebanyak 100 ringgit untuk ford. Myvi 40 ringgit. Storm 7o ringgit.

Alasan kelima : Masalah kereta sering berlaku memandangkan 6orang dalam family semuanya
busy. Disebabkn itu aku hanya dapat bebas hanya pada waktu malam shj. Plus
nak pakai myvi nor storm bagi menjimatkan duit tak tercapai sebab
kakak/pekerja office nak kena pakai. So terpaksa bawak ford yang suka telan
fuel akibat dalaman kereta telah di opratekan.

Alasan keenam : Aku sangup jumpa kepada orang yang sangup datang or call aku semata-mata
nak minum sky juice. walaupun orang tu duduk kat alor star or singapore
sekalipun.

Kepada anda yang aku dah janji nak belikan barang soli sebab tak dapat nak tunaikan. Tak ada masa nak ke city semasa di kampus, dan balik dalam keadaan yang tergesa-gesa menambahkan lagi urat tua dalam otak yang makin nyanyok. Even dekat kl pun nak beli untuk anda tak tercapai akibat daripada sifat ke-vampire-an dan masalah-masalah yang telah dihadapai. Sila preview di bahagian alasan-alasan yang telah di type sebagai pedoman ye.

Jadi itu sahaja yang dapat aku langsaikan kepada anda, hope tak amik hati sangat tentang apa yang dicakapkan. Kepada teman-teman facebook, myspace dan msn, soli aku dah jarang bukak. Aku kurang online sekarang. teman-teman yang sms soli again sebab dah lama tak topup hp. Lagipun bukannya guna, amergency pun hp kawan kan boleh capai. So itu sahaje lah, bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan