Ahad, 15 November 2009

2012 !

ahh refreshment~ not bad actually na that muvi. Aku bagi 5stars ntk grafic designer dia, intense ! plus how do they'll survive pun agak logic bila difikirkan balik, but untuk ship tu aku rasa mmg ssh nak difikirkan boleh survive jika berlaku cez how the hell besi karat boleh langar gunung everest and damaged yg dia dapat agak ciput. kn kn ? if benda tu betul lah. But who knows if human nowaday dapat buat besi seteguh diamond ? and another thing is windshear kapal tu tak pecah lepas langar gunung. papepn bagi firasat aku kalau benda mcm ni berlaku and kita ada kapal tu 70% boleh survive. Kalau kita dapat pergi ke tengah laut lebih awal lah, cez gelombang mcm stunami tu dapat di elakkan kerana wave akn berlaku kat penghujung jer kan ? hebat. Ouh aku dengar ramai kata cerita tu tak best, probably banyak cut kut kat malaysia. 3jam dalam wayang tenguk cerita ni, and aku rasa cerita ni paling best ntk bulan ni. neway aku tengah menantikan cerita Avatar, coming soon !

Now for tomorrow tugas-tugas yang perlu aku jalankan adalah seperti berikut:

-Pergi sim building jumpa sofea amik borang visa baru cez student visa aku almost extend.
terpaksa bayar lagi ntk new contract, but fuck that aku takkan bayar memandangkn korang pun asik mintak duit tapi aku tak dapat pape pun, buat ape nak bayar.
-jumpa barry diamond sign log book so that aku dapat buat ujian aku. aku akan booking on dec cez bulan ni semua dah full. aku ingatkan barry dah book kn, thats why aku tak book. rupanye tak, janji palsu botak lagi.
-then balek pg library download movie guna internet free, hehe. study ah jugak.
-kalau sempat aku terus ke city untuk renew visa aku yang hampir tamat tempoh ni. ni semua pasal sofea, kalau tak dah lama aku siapkan visa aku. 24jam bz plus byk komen. ckp pasal visa mintak duit entah dari mana datang aku hutang 300oz. nak katakn fly tak jugak, rumah sendiri, aku tak faham sekolah ni. mampos aku tak bayo. kick la aku kalau korang nak.

so thats it, aku nak main game sekejap kat dalam garena before tido. dak2 semua dah tunggu, rare tu nak main dgn kwn2 dlm internet. noob2 sekalian here i come. ekekek.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan