Khamis, 26 November 2009

Cermerlang Gemilang Terbilang

Wosh ! akhirnye dapat berehat minggu ni, esuk takde kelas xD. tapi adeh banyaknye pakcik tu kasi quiz untuk disettlekn sebelum hari isnin. Tak kesah lah, lagi pun aku rasa bulan ni aku rajin sikit. Myb cara pakcik tu pressure kitorang yang hanye 3eko saje datang dari 20eko telah membuatkan aku rasa best untuk memikir soalan dan study. 1st time aku aku study masuk otak WAHAHA ! papepn quiz-quiz yang aku perlu settlekn adalah seperti berikut yea :

Aerodynamic:
Straight and level part 1 & 2 / Lift & Drag / Drag / Speed performance dan Range & Indurence.

Human Performance :
Atmosphere Effect part 1 & 2 / Vision and Illusions / Hypoxia & Hyperventilation / Physical and mental effect.

Aircraft General Knowlage :
Piston Angine / Carburattor part 1 & 2 dan Super Charging.

Meteorology :
Thunderstorm / Icing / Wind and Atmosphere.


Bab Meteorology tu dia tak bagi pun quiz aku sendiri yang nak study cez aku ingat nak buat exam Meteorology dulu, hopefully tak keluar la nama2 awan karut or graph nanti. Kalaulah aku pass exam ni straight away aku nak book untuk exam Human Performance, aku rasa exam ni senang lagi dari yang dilist diatas kot. Haih walaupun nak kena ingat nama-nama penyakit, effect badan semua, masak den eh. Aku rasa aku dah boleh jadi docktor dah ha.


So ecuk pergi jumpa barry diamond untuk sign logbook hancor aku tu, if not tak dapat buat ujian. cukup lah dipressure hari-hari oleh family " KALO KO nak tengok akak ko kawin bulan march ni baik ko pass at least 3exam dulu, jangan harap aku nak beli tiket untuk ko kalo tak pass !" >.<. DONT WORRY TAKKAN KU HAMPA KAN JANJI DUIT BELANJA NAIK 600$, ROKOK NAIK HARGA TAKDE ROKOK TAKLEH STUDY WAHAHA !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan