Isnin, 18 Julai 2011

MANGSA KEADAAN

Mangsa-mangsa manusia yang telah berjaya di-interview oleh hadigh waliam :-

Tumijah Jolie - Hai saya Mijah , seorang janda yang successful . Cita-cita saya ingin mengurung tuan saya ke dalam kandang ini . Saya sayang Hadi , beliau sangat prihatin .





Manje The Return - Hai saya Menjo, umur saya 2thn . bersolek adalah hobi saya . Saya sayang Hadi lebih dari si Tompok kucing busuk jiran saya . Bergambar ? itu sebahagian dalam hidup saya .





Baby - Hai you'll saya baby, berumur 7thn . Saya lebih dikenali sebagai ratu taik mata di sekitar rawang . Saya sangat sedih sejak pemergian tuan saya ke UK . Hadi sahaja yang selalu menemani saya , saya sayang hadi .





Roy Tiger - Hai saya Roy . Saya sayang Hadi sejak azali, beliau inspirasi saya . Cita-cita saya ingin menjadi seorang permain golf yang hebat seperti Tiger Wood . Alasan membawa kegagalan menjadi slogan hidup saya .






Abg Malek - Hai saya Malekk . Saya suka menghabiskan masa saya dengan bersajak . Cita-cita saya ingin menjadi sasterawan yang berjaya hingga ke persada dunia & saya sayang hadi . Beliau seperti bapa Kemerdekaan dalam dunia saya .






P/S: Teehanthi Chapedek

8 ulasan:

  1. hai , saya milahh. saya sangat jeles sbb kucing awak sangat gebu. pastu nama mereka sangat unik. mereka sangat comel. adakah tuannya pon begitu ? hahaha. kat sini saya vote menjo dgn baby. mereka sangat gebu. terase ingin memeluk mereka dgn erat sekali. hehehe. mereka pndai begambo. adakah mereka model sambilan ? rawrrr :D

    BalasPadam
  2. teehaa adalah ibunda kemerdekaan bagi sayaa hahaha

    BalasPadam
  3. ibu kemerdekaan ? boleh laa. haha. ehh , baru perasan . ade name seseorang dekat P/S :3

    BalasPadam