Sabtu, 15 Oktober 2011

Freemansion ? hehe lupekan jela :)










Greeting bloggerr ehee. Sekian lama tak bloging :). La ni aku nak cerita pasal topik yang dihangatkan kembali oleh golongan remaja iaitu FREEMANSION. Yes F R E E M A N S I O N !


Actually, aku segan nak khabarkan penerangan aku pasal benda ni kat Facebook. Jadi untuk mengelakan spekulasi, sindiran, bermusuhan, dan segala -an, aku blogkn teruslah sebagai tantapan.



ok FREEMANSION.


Mungkin korang dah tahu kan so tak perlu la aku butirkan. Apa logo itu apa logo ini ? zionis itu zionis ini ? apa yang cuba di lakukan yahudi ? macam mana negara kita turut terbabit ? kenapa raja kita ada pangkat "Lord/Duke etcetc" ? Mata dajjal ? Segi tiga etcetc ?

Aku tahu korang mesti punyalah kaji pasal benda ni sampai ke youtube & google! sebab aku pun macam tu dulu eheheee :b .


WELL PEEPS!!

YOU PEOPLE SHOULD STOP SEARCHING ABOUT THIS BULLSHIT THING!!

MARI BERKATA MENGENAI FAKTA:

Kaum yahudi dikurniakan kebijaksanaan daripada Allah, untuk apa ? untuk memecahbelahkan semua agama yang ada dimuka bumi ini . Kerana apa ? Sebab mereka tahu hanya mereka sahaja yang benar. BETUL ?

Mereka lebih mengetahui mengenai Islam, hanya pengikut setia Nabi je dia tak dapat nak kencing . BETUL ?


LAGI Fakta: Mereka membunuh mengunakan akal seperti media, music, pengaruh etcetc untuk menakutkan, memainkan, melalikan kita dari berhadapan dengan-Nya . BETUL ?


Fakta: Dan MEREKA SUDAH BERJAYA MENAWAN ISLAM. Siap ketawa tebahak-bahak lagi. KENAPAAA ??
cuba renungkan semula...... :)



DAPAT TAK TANGKAP ?
:(

Well peeps . Maafkan aku sebab menyatakan mereka telah menawan kita. SEBAB IA FAKTA ! Fakta DILUAR PARA SEDAR.


Kita mengkaji sampai tak tidur pasal freemansion. sepatutnya apa yang patut kita kaji ?

Ya mungkin ada dikalangan kita ada yang akan sedar dan takut, lalu terus beristifar dan mula mengingat-Nya selepas mengetahui perkara itu. Takut Allah atau mereka ? (bawah para sedar yang berjaya dilakukan yahudi lagi).



Jadi ? dapat tak pecahan dia ? apa conclusion blogger skalian ? mesti macam ehh ? haah kan ? La ni aku punya laa pk bebulan-bulan pasal benda ni dulu sampai sampai tahap dia mula aku kata . Pehal plak dorang duk sebuk buat freemansion ? yang aku apehal pi kaji benda ni teruk2 plak ? bila teringat balik apa peranan yahudi and macam mana cara mereka nak sesatkan baru aku sedar . time tu memang, haduihhhh.... tertipu . Umpama realiti di realitikan dan terus dibuat realiti . Pegi mampos la diorang nak buat symbol ape pun kn hahaha .



SO yeah, aku hanya berkongsi benda fakta . aku pun tak la sebijak mana, agama tak sampai ijazah. Aku cuma nak bantu doksah lee study pasal freemansion ni lagi . kaji diri , kaji usul, kaji fekah, kaji hakikat dan segala kaji benda terselindung pasal islam lagi baguihh . bukan nak tunjuk baguihh , klu kaji bab islam lagi senang nak pecahkan benda selindung cmgini . tui takk ?


papepun wslm dari diriku aku yang hina ini . hehe .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan