Rabu, 10 Oktober 2012

JOM INVEST :)

SEBELUM TU , terus terang la saya takde nak tarik ke ape ke , just nak share story and cara saya
dapat duit lebih . pendek cerita macam mana nak main saham LOL !

Click disini untuk belajar cara-cara nak invest !

Okay guys , mari saya terangkan . Concept sama je macam main saham tapi lebih mudah, hanya secara online saje dah boleh menjana duit sampingan :) . Cara-cara nak mula pun tersangatlah mudah, tak sampai 5min confirm boleh faham . Janji tahu guna computer & ada internet la HAHAHA !

Simple, baca penerangan yang saya buat ni.

   "Ali ade USD500$ sebagai modal permulaan . Sebelum dia invest , dia selidik dulu saham kedai apa yang cukup dengan kuantiti duit yang dia ada ni . Selidik punya selidik akhirnya dia jumpa iaitu pasaran minyak . Kebetulan masa tu pasaran minyak harga murah 1 Lot (per share) dalam 32$ & monthly profit income 2.20$ per lot . Memandangkan dia cuma ada 500$ , dia terus beli 15 Lot dgn harga 480$ . Jadi kalau 1 Lot bersamaan dengan 2.20$ x 15 Lot = Ali akan dapat 33$/month :)"

Senangkan buat duit ? kita lah broker & kita lah pemain , duit semua sendiri pegang derect pakai paypal je hehe . Hmm banyak lagi saham kedai yang boleh kita pilih . Macam-macam harga dan percent lagi di tawarkan kalau kita share . Ada 1 Lot 500$ bleh dapat 69$/month , 1 Lot 2$ pun ade ! haha .

Tentang keraguan & keselamatan mengenai broker UINVEST ini tidak perlu risau sebab memang ada certificate dari Trustwave dan international yang lain . Cume faham-faham la negara Malaysia ni macam
mana kan , semua dia persetankan sebab tak dapat incometax . Macam main forex jugak la kes die ,
sampai orang main forex pun nak kacau cez tak lalu bawah "Bank Negara" . Tak dapat nak tax LOL !

Well saya rasa,
       INVESTMENT LAGI TERBAIK DARI MAIN FOREX , TAK RISKY LANGSUNG ! :D .

Cez saya pun dah 2tahun main Forex , macam-macam broker dah saya main . Litefx la Tradingpoint la,
GVF la macam-macam lagi lah ! bayar online relek je , tak penah kena tipu . macam ni gak , nak taknak
yakin n redha jela . Endingnya , $$$$$$$ . haha . Tapi banyak bangun jatuh so nasihat dari saya kalau
nak main forex better main demo account dulu n always practice and jangan ikut perasaan , nanti loss
-USD11K$ mcm saya -_- .

Ending-ending main saham Invest jela , tak risky and senang tunggu duit je tiap bulan . Walaupun tak sebest
macam main forex cez kadang2 dalam 1hari bleh dapat 3x ganda haha , tapi bila dah start busy kerja ni main
saham kedai jela . Takyah nak jaga2 24jam macam forex huhu .

OK LAST THING LAGI SEKALI SAYA NAK CAKAP , saya disini hanya nak share je macam mana saya dapat duit tambahan  , takde de nak tarik2 ke apa . Lainlah company tu saya punya or dapat duit angpa tu hahahahahaaa . So selamat menjana . Sebelum nk invest ke apa kaji mana2 broker yang kita interested tu dulu , macam UNIVEST ni tak perlu risau cez saya dah kaji and dah depo/withdraw pun :) .

NIE LINK DIE KALU NAK STUDY OR REGISTER :
CLICK NIE ! :)
CLICK NIE ! :)

takyah risau lah takde charge ke ape bila register , depa taknak pun duit angpa cez depa broker kot hahahaha . SELAMAT BERINVEST ! :D .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan