Jumaat, 12 Oktober 2012

Meet Mrs Bee si lebah . kohkoh :)


Ai yaw blogger , meet miss BEBEH :) . Kawan baru gue yang tak sampai 1weeks tapi dah macam 30tahun kenal (boleh tak macam tu?) . Okay dipanggil Beby , bukan sebab nak mengedik tapi memang nama tu dah wujud dari zaman dia kocik . Memandangkan aku pun baru kenal so tak tefikir lagi nak panggil apa . Joyah ? Ropimah ? Embun ? hahaha .

Haa well , we do share alots of thing lah . dari bukan rahsia hingga ke dalam rahsia . Segala kisah serius , melawak , menganjing , kentut semua lah . Tersangat lah pelik sampai aku pun tak dapat nak crack apa sebab boleh jadi terus spontan tak tahu malu kohkohkoh !

Bab kenal macam mana , biodata segala aku maleh nak cite cez tangan dah lotih hihi . Yang penting beliau sangat the best and sporting moting sport rim spartan and segala spot lah ! Sampai dapat special day dari gue dengan cukup excited nak update blog pasal dia :b .

Ok dah tu saje kohkoh . Malam sudah lewat , esuk nak koje pulak nanti BIGBIGIBIGIBIGIBIG bos aku buat muke macam Adolf Hitler bawah ni pulak kalau lewat hehehe .


So........................  GOODNIGHT PEEPS ! Bee for Senngggggggaaaatttttttttzzzzzz :b .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan